Bestuur

Stichting VraagWijzer Nederland is een onafhankelijke en zelfstandige stichting. Het bestuur is samengesteld uit mensen met ruime expertise vanuit de (lokale) overheid en maatschappelijke organisaties.

Huub Isendoorn, voorzitter. Huub is sinds de start betrokken bij Stichting VraagWijzer Nederland. Hij is jarenlang wethouder geweest en momenteel raadslid in de Gemeente Almelo. Zijn passie betreft kunst en cultuur.

Kees Kleingeld, penningmeester sinds de oprichting van de stichting. Kees is adviseur met kennis van verandermanagement. Hij heeft jarenlange ervaring in het leiden van organisaties in jeugd- en gehandicaptenzorg. Kees is inzetbaar op projecten. Zijn CV is te vinden bij het overzicht van de adviseurs.
Joke Regouw, vice voorzitter. Joke is gepensioneerd beleidsadviseur Wmo en was voorheen werkzaam bij de VNG en aldaar onder andere betrokken bij de projecten Iglo en Iglo+ en De Kanteling. Momenteel is zij secretaris van de Wmo participatieraad van de gemeente Bronckhorst. Zij is een ervaren jurist.

Pamela van der Kruk Pamela van der Kruk, secretaris, directeur en tevens uitvoerend op opdrachten als projectleider, verandermanager, kwartiermaker, projectondersteuner en trainer. Haar CV is te vinden bij het overzicht van de adviseurs.

Mail naar bestuur@vraagwijzer.nl voor contact met het bestuur van onze Stichting.