Adviseurs

Het team van VraagWijzer is inzetbaar voor het realiseren van de gewenste veranderingen in het sociale domein. De teamleden beschikken over ruime expertise. Zij voeren onderzoek uit, geven beleidsadvies, zijn inzetbaar voor innovatietrajecten, geven workshops en trainingen.

Pamela van der Kruk is in haar functie als directeur van Stichting VraagWijzer Nederland verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering. Daarnaast is zij betrokken geweest bij de realisaties van Sociale (wijk) Teams in de gemeenten Diemen, Dordrecht, Gouda en Rijswijk. Hierbij is het verkrijgen van draagvlak onder de betrokken partijen een leuke uitdaging.

Bekijk CV

Kees Kleingeld heeft een rijk verleden in de jeugdzorg en is een ervaren bestuurder, onder meer bij Vedivo en MEE. Zijn expertise al verandermanager stelt hij beschikbaar om tot innovatie in het sociale domein te komen. Zijn kracht ligt in het invoegen, verbinding maken en aansluiten. Hiermee weet hij trajecten en projecten op een hoger niveau te krijgen.

Bekijk CV
John Sas is een ervaren trainer en begeleidingsdeskundige (supervisor, coach en intervisor). Daarnaast heeft hij ruime ervaring als adviseur. Na jaren te hebben gewerkt in de gezondheidszorg en bij gemeenten heeft hij nu zijn focus op de begeleiding van leer- en ontwikkeltrajecten en geeft hij trainingen en begeleiding aan onder meer Wmo- en WWB-consulenten en sociale teams. John is breed inzetbaar, zoals blijkt uit zijn CV.
Bekijk CV
Nicole Oltheten is een veelzijdige vrouw: onderzoeker, adviseur en trainer. Zij weet aansluiting te krijgen bij alle actoren in het veranderproces, maar laat zich niet van haar pad afbrengen. Zet Nicole in en de klus wordt geklaard!
Bekijk CV

Thera Balvers is een ervaren en innemende trainer, zij maakt het verschil voor de betere communicatie. Haar gedegen kennis en ervaring én haar persoonlijke benadering stellen haar in staat om iedereen beter te laten communiceren met de doelgroep (en eigenlijk dus met iedereen om zich heen).

Bekijk CV

Jan-Dirk Costeris is een mens- en resultaatgerichte projectmanager. Hij heeft veel kennis en ervaring met wijkgericht werken waaronder het opzetten van wijkinformatiepunten en sociale wijkteams. Zijn aanpak is verbindend, innovatief en ondernemend.

Bekijk CV
Jandirk Pronk is een sociaal psycholoog met ruim 30 jaar ervaring als adviseur, trainer en coach. Zijn focus ligt vooral op situaties 'waarin het spannend is tussen mensen'. Hij brengt een brede ervaring in uit onderwijsmanagement, advisering en training in kerkelijke organisaties, in de patiënten/consumentenbeweging, de gezondheidszorg en het welzijnswerk.
Bekijk CV

Norbert Strijker is een ervaren ergotherapeut met zijn voeten in de klei.

Hij is expert op het gebied van indicatiestellingen van de Wmo.

Bekijk CV

Marcel Vroomen is een ervaren communicatie- gedragstrainer, mediator en teamcoach. Zijn stijl wordt gekenmerkt als ludiek en krachtig. Zowel in de private als de publieke sector is hij actief op het gebied van professionalisering van medewerkers. Hij heeft veel ervaring met de training motiverende gespreksvoering, die hij voor gemeenten in diverse varianten aanbiedt.

Bekijk CV

Arnoud Offerhaus is als adviseur en programma-/interimmanager met 20 jaar ervaring een professionele begeleider van strategie- en verandertrajecten in de publieke en private sector. Hij is een daadkrachtig organisator en creatieve pragmaticus met brede bedrijfsorganisatie, financiële en ICT kennis. Zijn abstractie- en associatievermogen zet hij in voor passende en haalbare resultaten. Hij realiseert wat hij adviseert.

Bekijk CV

Lilian Ballering is een adviseur, coach en programmamanager met 25 jaar ervaring in de profit en non-profit sector, die weet hoe te schakelen tussen strategisch, tactisch en operationeel niveau. Haar enthousiasme en resultaatgerichtheid maken haar een mobiliserende kracht. Als procesdenker, met een sterk conceptueel en sensitief vermogen, weet ze het wat naar het hoe effectief te vertalen, met oog voor de capaciteiten van de organisatie. Haar klanten geven aan weer goed te slapen sinds zij aan boord is.
Bekijk CV

Han van Toornburg heeft zijn sporen verdiend als manager binnen het Sociale Domein. Hij heeft ontdekt dat mensen altijd op zoek zijn naar waardering die op den duur voldoening brengt. Voldoening geeft evenredig plezier en passie om zich te kunnen ontwikkelen. Uiteindelijk zal dit leiden tot een hogere productiviteit en een minder verloop van personeel. Sterker; het ziekteverzuim wordt tot het minimale beperkt. De bedrijfscultuur wordt concurrerend.